W pierwszych dniach było też wzmożone zainteresowanie ryżem i innymi produktami z długim terminem przydatności. Teraz klienci nie tylko wrócili do stałych wyborów, ale też kupują żywność w standardowych ilościach. Przyzwyczaili się też, że trzeba trzymać odstęp, a w sklepie, ze względów bezpieczeństwa, mogą przebywać tylko 3 osoby. Sami są świadomi, że w ten sposób dbają o zdrowie swoje i innych.
Przez niemal dwa miesiące nie widywaliśmy w sklepie przedstawicieli handlowych. Od maja zaczęło się to zmieniać, ale i tak zapewne nie wszyscy wrócą do pracy w ciągu najbliższych tygodni czy nawet miesięcy. W tej sytuacji tym bardziej pomocna w pracy jest prasa handlowa. W Hurt & Detal zawsze można znaleźć ciekawe i przydatne w naszej pracy informacje.
Niepokojące i zaskakujące są ceny rękawiczek, nawet tych cienkich, foliowych. Nawet jak je sprowadziliśmy, to bardzo szybko się kończyły. Teraz do dyspozycji klientów wykładamy woreczki foliowe, w których mogą robić zakupy. Niemniej patrzę na całą sytuację optymistycznie i nie mam obaw co do przyszłości. Musimy nauczyć się funkcjonować w obecnej rzeczywistości.
Dariusz Jóźwiak, Właściciel sklepu w Toruniu
tagi: optymizm , handel , czas , pandemia , koronawirus , fmcg ,
Obserwacja zachowań 450 tys. konsumentów w ponad 710...
Ceny w sklepach nadal hamują, niemniej wiele kategorii wciąż...
Pospieszne zmiany mogą wywołać problemy w gminach...
W adaptacji wspierają rolników nowe technologie ...
Jak podaje ZUS, w ub.r. łączna liczba dni absencji chorobowej...
DHL i New York University Stern School of Business...
Tylko 12 proc. Polaków dobrze zna się na giełdzie...
Światowym liderem rynku sztucznej inteligencji są Stany...