Z rynku FMCG

Diamant mówi: Słodkie Łączy

Środa, 13 maja 2020 HURT & DETAL Nr 05/171. Maj 2020
Każdy wie, że słodkie łączy… lecz dopiero Diamant powiedział to głośno! SŁODKIE – bo słodki jest cukier, a ŁĄCZY – bo łączy wszystkie relacje w naszym życiu. Ich połączenie budzi pozytywne skojarzenie i ma spory ładunek dobrych emocji. To właśnie dlatego stało się ono osią i nazwą nowej strategii komunikacji, która od grudnia 2019 r. ociepla wizerunek marki Diamant. Za kreację odpowiada poznańska agencja Soul & Mind Group.
Celem strategii jest zapisanie się na nowo w pamięci odbiorców (nie tylko jako ekspert od cukru, lecz również przyjaciel słodkich chwil), a także stworzenie zaangażowanej wokół cukru społeczności, zgodnie z ideą, że Słodkie Łączy na wielu płaszczyznach – nie tylko w kuchni, przy piekarniku, przy stole i w rodzinnym gronie, lecz także w pracy, w fabryce czy podczas biznesowych spotkań.


tagi: Diamant, Słodkie Łączy,