Zakopane to modelowy przykład współpracy polskich spółdzielców z Partnerskim Serwisem Detalicznym (PSD), utworzoną w ubiegłym roku spółką z Grupy Handlowej Emperia, której działalność dedykowana jest właśnie spółdzielcom. PSD, w poszanowaniu dla tradycji i historii PSS-ów, pomaga im się rozwijać, zapewniając m.in. korzystne warunki handlowe, sprawny system logistyczny, nowoczesne narzędzia marketingowe i rozwiązania informatyczne ułatwiające pracę sklepów. Spółdzielcy nie muszą zmieniać rozpoznawanych przez klientów szyldów czy oznakowania sklepów. Zobowiązują się natomiast, że ich głównymi dostawcami będą spółki dystrybucyjne z Grupy Handlowej Emperia. Na taką współpracę w całym kraju zdecydowało się już 35 spółdzielni, a każdego miesiąca do projektu dołączają kolejne.
"Oddział Tradis w Zakopanem stworzyliśmy właśnie pod kątem obsługi sklepów spółdzielców na Podhalu. Zaufali nam, przekazując całość dystrybucji dotychczas realizowanej samodzielnie. To zaufanie teraz zaprocentuje. Dzięki współpracy z Emperią spółdzielcy zyskali dobre warunki handlowe, dopasowaną i niezawodną logistykę Tradis, nowoczesne metody marketingowe PSD i rozwiązania informatyczne rozwijane przez Emperia Info. Jestem przekonany, że współpraca w takim wymiarze będzie korzystna dla obu stron i ustanowi nowy standard w polskim handlu" - mówi Lesław Syguła, członek zarządu Tradis Sp. z o.o.
Nowy oddział Tradis to tylko jeden z przejawów współpracy handlowej Emperii z zakopiańskimi spółdzielcami. W połowie listopada tamtejsze PSS Społem przy wsparciu handlowym PSD i Tradis uruchamia największe w powiecie tatrzańskim centrum handlowe. "Jestem przekonany, że nasza współpraca z Emperią będzie gwarantem wszechstronnej i atrakcyjnej oferty handlowej, zarówno w sieci naszych sklepów jak i w Centrum Handlowym Szymonek" - mówi Wojciech Gach prezes zarządu PSS Społem w Zakopanem.
Pakiet Emperii dla Spółdzielców jest efektem rozmów, które pozwoliły określić optymalny model współpracy. Powstał z poszanowaniem wzajemnych doświadczeń i kultury organizacyjnej, przy uwzględnieniu tradycji polskiej spółdzielczości. Co ważne, wszystkie spółdzielnie, które zdecydowały się wejść pod skrzydła PSD zachowały swoją tożsamość i budowaną przez lata markę. Dotychczas żadna z nich nie zawiodła się na ofercie Grupy Handlowej Emperia, wiele zaś poleciło ją swoim kolegom z innych części kraju.
(Maja Święcka)
tagi: Emperia ,
Czas deklaracji się skończył, teraz liczy się działanie...
Inwestycja o wartości ponad 25 milionów euro pozwoliła na...
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Podrożeć mogą produkty spożywcze...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...