Celem akcji jest próba zainspirowania odbiorców OSM w Radomsku - tych obecnych i tych przyszłych - do kupowania polskich produktów. Do akcji Spółdzielnia zaprosiła już swoich partnerów biznesowych.
Spółdzielni zależy na tym, aby uświadomić konsumentom, że warto sięgnąć po produkty lokalne, naturalne, smaczne, a przede wszystkim pochodzące od polskiego producenta.
Udział w akcji jest bezpłatny. Akcja działa na zasadzie wzajemności.
Kampania prowadzona jest na stronie internetowej OSM w Radomsku: http://osmradomsko.pl/aktualnosci/
tagi: osm radomsko , ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...