Celem akcji jest próba zainspirowania odbiorców OSM w Radomsku - tych obecnych i tych przyszłych - do kupowania polskich produktów. Do akcji Spółdzielnia zaprosiła już swoich partnerów biznesowych.
Spółdzielni zależy na tym, aby uświadomić konsumentom, że warto sięgnąć po produkty lokalne, naturalne, smaczne, a przede wszystkim pochodzące od polskiego producenta.
Udział w akcji jest bezpłatny. Akcja działa na zasadzie wzajemności.
Kampania prowadzona jest na stronie internetowej OSM w Radomsku: http://osmradomsko.pl/aktualnosci/
tagi: osm radomsko , ,
Jak wynika z badania Barometru Providenta, aż 92,4 proc...
Polscy konsumenci muszą coraz więcej płacić za warzywa...
Celem jest stworzenie jaśniejszej sytuacji dla konsumentów...
Złagodzenie stanowiska KNF i rządowy program pomogą w...
Bankowcy popierają takie rozwiązanie...
Elektronizacja usług publicznych, przede wszystkim...
Czy czeka nas nowa fala kobiecej przedsiębiorczości?...
Eksperci postulują większą informatyzację systemu...