Celem akcji jest próba zainspirowania odbiorców OSM w Radomsku - tych obecnych i tych przyszłych - do kupowania polskich produktów. Do akcji Spółdzielnia zaprosiła już swoich partnerów biznesowych.
Spółdzielni zależy na tym, aby uświadomić konsumentom, że warto sięgnąć po produkty lokalne, naturalne, smaczne, a przede wszystkim pochodzące od polskiego producenta.
Udział w akcji jest bezpłatny. Akcja działa na zasadzie wzajemności.
Kampania prowadzona jest na stronie internetowej OSM w Radomsku: http://osmradomsko.pl/aktualnosci/
tagi: osm radomsko , ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....