Celem akcji jest próba zainspirowania odbiorców OSM w Radomsku - tych obecnych i tych przyszłych - do kupowania polskich produktów. Do akcji Spółdzielnia zaprosiła już swoich partnerów biznesowych.
Spółdzielni zależy na tym, aby uświadomić konsumentom, że warto sięgnąć po produkty lokalne, naturalne, smaczne, a przede wszystkim pochodzące od polskiego producenta.
Udział w akcji jest bezpłatny. Akcja działa na zasadzie wzajemności.
Kampania prowadzona jest na stronie internetowej OSM w Radomsku: http://osmradomsko.pl/aktualnosci/
tagi: osm radomsko , ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...