Wywiady

Trzy pytania do Mariusza Czarnockiego, Dyrektora Sprzedaży w firmie Owolovo

Wtorek, 12 maja 2020 Autor: Monika Książek , HURT & DETAL Nr 05/171. Maj 2020
Trzy pytania do Mariusza Czarnockiego, Dyrektora Sprzedaży w firmie Owolovo kieruje Monika Kociubińska.
Czym wyróżniają się Państwa produkty na rynku?

Jesteśmy polskim, wiodącym producentem mrożonych owoców i warzyw. Bazując na trzydziestoletnim doświadczeniu stworzyliśmy unikatowy produkt – mus owocowy. Składa się on wyłącznie z najlepszych, polskich owoców, co przekłada się na atrakcyjny stosunek ceny do jakości. Owolovo pakowane jest w poręczne, dwustugramowe saszetki o niebanalnym, wyróżniającym się wśród konkurencji, designie.

Staraliśmy się stworzyć unikalne produkty o wyrazistym, oryginalnym smaku, dlatego na tę chwilę nasze musy są jednorodne smakowo (jabłko) lub zestawione w maksymalnie dwa rodzaje owoców.

Jesteśmy jednym z niewielu producentów na rodzimym rynku, którzy w pełni kontrolują każdy etap produkcji począwszy od skupu owoców od polskich rolników, przez selekcję, aż do uzyskania wyrobu gotowego. Na szczególną uwagę zasługuje sposób pasteryzacji, co przekłada się na wyjątkowy smak oraz zabezpieczenie wartości odżywczych musów.

Ich receptura jest ściśle przestrzegana: zero konserwantów, bez dodatku cukru czy też polepszaczy smaku. Zależy nam na stworzeniu w pełni naturalnego produktu.

Jak obecnie wygląda Państwa portfolio?

Sprzedaż produktów rozpoczęła się na przełomie lutego i marca bieżącego roku. Obecnie w ofercie posiadamy pięć wariantów: cztery z linii Premium, czyli Jabłkowo, Morelowo, Brzoskwiniowo i Truskawkowo oraz jeden z linii EKO Dobro – Mus Jabłkowy.

Czy w portfolio pojawią się kolejne nowości?

Tak, jak najbardziej. Będziemy poszerzać systematycznie portfolio naszych produktów. Już w czerwcu oferta będzie uzupełniona o kolejne trzy nowości z linii EKO oraz dwa inne produkty, pierwszy owocowo-warzywny, a drugi w całości z polskich warzyw.

Do końca roku będziemy chcieli tak poszerzyć ofertę musów, by każdy nasz konsument mógł wybrać coś dla siebie. Nasze laboratorium pracuje pełną parą przygotowując kolejne unikalne smaki. Po linii Premium i EKO Dobro wprowadzimy na rynek kolejne dwie: linię warzywną oraz linię produktów funkcjonalnych o specjalnym przeznaczeniu, ale o tym wszystkim będziemy informowali naszych klientów na bieżąco, w kolejnych miesiącach 2020 roku.



tagi: Mariusza Czarnocki , Owolovo ,