Milko to dobrze znane: jogurty pitne, maślanki, kefir oraz mleko. W 2009 roku odświeżeniu uległa szata graficzna całej rodziny produktów. Ruszająca kampania reklamowa ma na celu zwiększenie świadomości marki i wzrost udziałów rynkowych.
Kreacja korzysta z benefitów emocjonalnych podkreślanych przez bohaterów spotu wyrażeniem "Moje Milko". Przekaz nawiązuje do takich cech jak: dobre samopoczucie, siła, witalność, radość z życia oraz łatwość korzystania z nowego wygodnego sposobu otwarcia opakowania Tetra Top.
Miesięczna kampania telewizyjna wystartowała 24 października 2009. Spoty emitowane będą w stacjach TVN i Polsat oraz stacjach niszowych. Milko to obok Łacietego najbardziej rozpoznawana marka Spółdzielni Mleczarskiej MLEKPOL.
(Maja Święcka)
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...