Uznanie kapituły zdobyła kampania reklamowa „Produkty z Biedronki polecają się" w kategorii "long - term". Pełne humoru telewizyjne spoty, emitowane w ramach kampanii, zna już cała Polska. Teraz eksperci docenili ich walory i oryginalną koncepcję, a przede wszystkim efektywność prowadzonych działań reklamowych. Biedronka już po raz drugi uhonorowana została nagrodą EFFIE, która stała się globalnym symbolem efektywnej reklamy.
Nagrodą EFFIE wyróżniane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. W ciągu 32 lat istnienia nagrody wyróżnionych zostało wiele wybitnych kampanii, a sam konkurs zaistniał w 38 krajach na trzech kontynentach.
„Nagroda jest dla nas bardzo ważnym wyróżnieniem prowadzonych działań reklamowych. Bardzo nas cieszy, że Biedronka postrzegana jest jako sklep przyjazny klientom, a nasze reklamy bawiąc zachęcają do korzystania z naszej oferty" - mówi Anna Sierpińska, dyrektor ds. marketingu JMD S.A.
(Maja Święcka)
tagi: Biedronka ,
Startujący niedługo system kaucyjny nie jest gotowy do...
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...