Z rynku FMCG

Jägermeister wspiera środowiska artystyczne

Poniedziałek, 27 kwietnia 2020
Jägermeister inauguruje RädioMeister – projekt wspierający środowiska artystyczne i kreatywne. Najlepsi polscy didżeje ruszają ze swoimi audycjami i livestreami na falach RädioMeister.
W tych trudnych czasach, producenci i didżeje, wspierani przez klubowe środowiska, jednoczą się w tworzeniu kreatywnych projektów. Chociaż wciąż pozostajemy w domach, to marka Jägermeister pokazuje, że z dobrą muzyką można dotrzeć wszędzie. A jako że nie ma ona jednego oblicza, to Jägermeister zaprosił do współpracy topowych polskich didżejów, repetujących różne klimaty muzyczne. Tak powstał projekt RädioMeister.

„Na antenie RädioMeister najlepsi didżeje, mieszają muzykę elektroniczną i hiphopową. Łączymy się z artystami w ich domach, a oni na żywo tworzą dla naszych słuchaczy muzykę, którą transmitujemy na naszym profilu na Facebooku” – mówi Piotr Wojtowicz, Brand Manager marki Jägermeister. 

Audycje transmitowane na żywo, można usłyszeć codziennie między godz. 20.00 a 22.00.

Pod szyldem RädioMeister pojawiają się, znani z klubowych parkietów, didżeje: DJ NOZ, Leo S, Zuza OK, Rapperoni (Borucci & Kotojeleń), a także artyści z Projektu Łowcy: Spisek Jednego, Punchline, Dntrt, KoVValsky, BC oraz wielu innych.

Projekt potrwa co najmniej do końca maja.

Jägermeister to unikalny alkohol o mocy 35%, wytwarzany od ponad 100 lat według tej samej receptury objętej ścisłą tajemnicą. Podczas produkcji przechodzi aż przez 383 punkty kontroli jakości, następnie leżakując przez dwanaście miesięcy w dębowych beczkach. Za charakterystyczny smak odpowiada niezwykła kompozycja 56 naturalnych składników (m.in. ziół, owoców, kwiatów, korzeni), która na długo pozostaje w pamięci. Jägermeister najlepiej smakuje podawany w formie mocno zmrożonych shotów.



tagi: Jägermeister , środowiska artystyczne , Jägermeister inauguruje RädioMeister ,