Jak czytamy w komunikacie spółki, Patricjus Ziecik dołączył do firmy Henkel Polska w 2011 roku jako Brand Manager. Następnie prawie 3 lata spędził w oddziale firmy w Wiedniu, gdzie pełnił funkcję CEE Regional Brand&Digital Managera. W 2013 r. wrócił do Polski na stanowisko Key Account & E-Commerce Managera, po czym awansował obejmując funkcję Head of Sales Key Account Management Group. Kolejnym etapem jego pracy zawodowej w firmie była rola Global Senior Net Revenue Managera w centrali Henkla w Düsseldorfie. Po dwóch latach wrócił do polskiego oddziału firmy, by objąć stanowisko dyrektora marketingu w dziale Laundry & Home Care. Przed dołączeniem do zespołu Henkla, doświadczenie zdobywał w agencjach St. Stephens i HAVAS w Austrii oraz w firmie MARS w Niemczech.
Po raz trzeci wracam do polskiego oddziału Henkla, tym razem na stanowisko dyrektora marketingu w dziale Laundry & Home Care. - powiedział Patricjus Ziecik - Cieszę się z tego nowego wyzwania i wierzę, że dzięki mojej wiedzy, doświadczeniu zdobytemu za granicą i przy wsparciu mojego zespołu wzmocnimy pozycje marek firmy na polskim, mocno konkurencyjnym rynku. Wierzę, że nam się to uda, bo nasze marki mają wiele do zaoferowania, są nie tylko skuteczne w działaniu, ale także pozwalają konsumentom bardziej zatroszczyć się o środowisko – dodał Patricjus Ziecik, nowo mianowany dyrektor marketingu.
Patricjus Ziecik zdobywał wykształcenie z zakresu zarządzania i biznesu międzynarodowego na McGill University w Kanadzie, Lancaster University w Wielkiej Brytanii, ESB Business School w Niemczech oraz na NEOMA Business School Reims we Francji.
źródło: Henkel
tagi: Patricjus Ziecik , Henkel Polska , marketing ,
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...