Rośnie świadomość konsumentów, która kieruje ich w stronę zdrowszych produktów, coraz bardziej doceniana jest też wygoda i oszczędność czasu. Wzrasta zapotrzebowanie na poręczne produkty. Obserwujemy ten trend i dostosowujemy do niego ofertę. Nowe produkty coraz częściej mają minimalistyczny design, producenci skupiają się na naturalności składników i chętnie je pokazują, podkreślają też najważniejsze funkcjonalne korzyści. W tym roku w naszej ofercie pojawiły się nowe produkty – Almette bez laktozy, które są propozycją dla osób niemogących spożywać standardowych produktów mlecznych ze względu na nietolerancję dwucukru mlecznego występującego w ich składzie.
Jacek Wyrzykiewicz
PR & Marketing Services Manager
Hochland Polska
tagi: Lekko , zdrowo , Jacek , Wyrzykiewicz , Hochland , Polska ,
W II kwartale br. ruch wzrósł rdr. w sklepach convenience o...
Grupa Eurocash (Delikatesy Centrum, Lewiatan, Duży Ben...
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...