Z rynku FMCG

Żabka Polska z nowym dyrektorem marketingu

Środa, 22 kwietnia 2020
Joanna Staude-Potocka objęła stanowisko Dyrektora Marketingu w firmie Żabka Polska.

Dotychczas pani Joanna pełniła funkcję Doradcy Zarządu ds. Marketingu w obszarze komunikacji zewnętrznej oraz strategii marketingowej. Obecnie Joanna Staude-Potocka przejęła pełną odpowiedzialność za cały obszar marketingu w spółce.

Joanna Staude-Potocka posiada wieloletnie doświadczenie w pracy w firmach z branży FMCG tj. Danone, Sara Lee oraz Kraft Foods. Ostatnie 9 lat spędziła pracując m.in. na stanowisku Dyrektora Marketingu Danone Dairy w Japonii, a wcześniej jako Dyrektor Marketingu Danone Waters w Indonezji oraz Turcji. Pracę w Danone rozpoczęła jako Dyrektor Marketingu Żywiec Zdrój.

Bardzo cieszymy się, że kontynuujemy naszą współpracę z Joanną Staude-Potocką, która od października ubiegłego roku, pełniąc rolę Doradcy Zarządu ds. Marketingu, zdążyła dobrze poznać naszą firmę i pracowników. Jej doświadczenie zdobywane w globalnych firmach FMCG, osobowość i zdolności managerskie uczyniły z niej idealnego kandydata na stanowisko Dyrektora Marketingu w Żabka Polska. Mam nadzieję, że nowe wyzwania okażą się dla Joanny ciekawe i satysfakcjonujące – mówi Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych w firmie Żabka Polska.


Źródło: Żabka Polska

tagi: Joanna Staude-Potocka , Żabka Polska ,