Z rynku FMCG

Carrefour Polska umożliwia klientom monitorowanie ruchu we wszystkich swoich sklepach

Wtorek, 14 kwietnia 2020
Carrefour Polska wdrożył na swojej stronie internetowej narzędzie wskazujące klientom sieci prognozowany ruch we wszystkich swoich sklepach. W oparciu o udostępniane dane konsumenci mogą świadomie zaplanować wizytę w konkretnym sklepie oraz dokonać szybszych i bezpieczniejszych zakupów. Działanie to jest elementem ogólnopolskiej kampanii Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”.
Carrefour wdraża rozwiązania podnoszące w tym trudnym dla wszystkich czasie komfort i bezpieczeństwo zakupów w sklepach sieci. Działając w poczuciu odpowiedzialności i troski, Carrefour udostępnił na swojej stronie internetowej możliwość sprawdzania prognozowanego ruchu we wszystkich swoich sklepach. Służy temu narzędzie Traffic Meter opierające się na danych zbieranych przez platformę Synerise z ponad 900 sklepów sieci w czasie rzeczywistym. Klienci w prosty sposób mogą wyszukać swój sklep Carrefour i sprawdzić, jak wygląda ruch w wybranej przez siebie lokalizacji. Predykcja odbywa się na podstawie analizy historycznych danych zebranych z każdego punktu sprzedaży (POS).

- Udostępnianie klientom danych dotyczących ruchu w naszych sklepach to kolejny element przemyślanych działań, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa oraz wygody klientów sklepów Carrefour – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. – Wszyscy działamy w wyjątkowej sytuacji, która od firm odpowiedzialnych społecznie wymaga podejmowania również niestandardowych inicjatyw, a technologia w służbie człowiekowi kreuje nowe możliwości – dodaje.

Traffic Meter jest elementem kampanii sieci Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”, która promuje i wspiera odpowiedzialne, solidarne i bezpieczne działania. Narzędzie powstało w wyniku współpracy Carrefour ze spółką technologiczną Synerise oraz K2 Precise.

- Projekt zrealizowany dla Carrefour Polska udowadnia, że posiadając odpowiednio wdrożony ekosystem omnichannel do zbierania i analizowania danych w czasie rzeczywistym, firmy mogą szybko odpowiedzieć na potrzeby klientów w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, odnaleźć nowe sposoby na wykorzystanie posiadanych informacji, a przy tym poprawić komfort i bezpieczeństwo usług - powiedział Marcin Zduńczyk, Solution Architect, Synerise.

Prognozy ruchu w sklepach Carrefour można sprawdzać na stronie:
https://www.carrefour.pl/lp-w-trosce-o-zdrowie/


tagi: Carrefour Polska , monitorowanie ruchu , sprzedaż , konsument ,