Żabka rozpoczęła testy usługi „Zamów i odbierz” dającej możliwość zamówienia produktów poprzez aplikację
Piątek, 10 kwietnia 2020
Rozwijając koncepcję bezpiecznych zakupów i tworząc nowe możliwości dla klientów, Żabka wykorzystuje rozwiązania cyfrowe do szybkiego rozwoju nowych usług. Reagując na obecną sytuację przyspiesza wdrożenie dwóch rozwiązań pozwalających na zrobienie zakupów bez potrzeby wybierania produktów w sklepie. W kwietniu sieć rozpoczęła testy usługi „Zamów i odbierz” dającej możliwość zamówienia produktów poprzez aplikację żappka i odbioru w sklepie. Usługa dostępna jest w ramach pilotażu w wybranych sklepach w Warszawie. Drugie rozwiązanie, testowane w Poznaniu, pozwala na zamawianie produktów z dostawą do domu realizowaną przez najbliższą Żabkę oferującą tę usługę.
- Wdrażane usługi doskonale wpisują się w ideę convenience, bo zwiększają wygodę klientów. Obecna sytuacja przyspieszyła nasze prace nad tymi projektami, a dzięki innowacyjnym narzędziom i nowej metodzie pracy zespołów mogliśmy wprowadzić w jednym czasie oba rozwiązania do testów w naszej sieci. „Zamów i odbierz” umożliwia klientom zakup pośrednictwem aplikacji żappka, z której korzysta już ponad 2,8 mln użytkowników. „Żabka do domu” to usługa umożliwiająca zamówienie zakupów w wybranym pobliskim sklepie poprzez stronę www lub telefonicznie z dostawą do domu. Oferta wyróżnia się na rynku bardzo szybkim czasem realizacji, zwykle poniżej godziny oraz stosunkowo niskim kosztem – obecnie 5 złotych za jednorazowe dostarczenie zakupów, z tym że przy zamówieniu powyżej 80 złotych zakupy dostarczane są bezpłatnie. W najbliższym czasie będziemy pracować nad rozwojem tych usług – mówi Tomasz Blicharski Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych i Rozwoju w firmie Żabka Polska.
Okres pilotażowy usługi „Zamów i odbierz” rozpoczął się od początku kwietnia w wybranych placówkach Żabki w Warszawie i do 10 kwietnia obejmie ok. 20 sklepów. Klienci zamawiający produkty poprzez aplikację żappka dokonują zapłaty i odbioru produktów bezpośrednio w sklepie sieci. Testy potrwają kilka tygodni, a w ich trakcie usługa będzie dostosowywana do potrzeb klientów w oparciu o opinie korzystających z niej użytkowników. Z czasem będzie rozszerzona na inne placówki. Wszystkie sklepy, w których wdrażana będzie wersja testowa rozwiązania, będą prowadziły nadal normalną sprzedaż dla wszystkich klientów.
Testy usługi „Żabka do domu” obejmą łącznie 30 sklepów w Poznaniu, zlokalizowanych w centrum miasta, głównie w dzielnicach Jeżyce i Łazarz. Sieć będzie sukcesywnie poszerzać możliwość zdalnego dokonywania zakupów o kolejne lokalizacje, docelowo usługa ma być dostępna w całej Polsce. Aby złożyć zamówienie należy wejść na stronę zakupy.zabka.pl, wpisać adres i wybrać produkty. Dla klientów preferujących kontakt telefoniczny, od połowy kwietnia br. zostanie uruchomiona infolinia, a zamówienia będzie można składać pod numerem 61 648 20 20. Po złożeniu zamówienia, jego realizacją zajmie się najbliższy adresowi dostawy sklep Żabki, który zdecydował się na udział w realizacji zamówień w ramach nowej usługi. Ze względu na bezpieczeństwo w pierwszej kolejności przyjmowane będą płatności kartą, a każda z dostarczających zakupy osób zostanie wyposażona w odpowiednie elementy ochronne, takie jak maseczki, przyłbice i rękawiczki jednorazowe.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.