„Do spiżarni i na stół” – nowa kampania marki Spichlerz Rusiecki
Czwartek, 09 kwietnia 2020
Marka Spichlerz Rusiecki, wieloletni lider kategorii konserw mięsnych w słojach rozpoczyna intensywną kampanię reklamową pod hasłem „Do spiżarni i na stół” zachęcając jednocześnie do przyłączenia się do społecznej akcji #Zostańwdomu.
Wspierane będą nowości produktowe marki – linia dań gotowych Smażonki na patelnię oraz flagowe mięsiwa i smarowidła: Mięsiwo w sosie własnym oraz Smalec z mięskiem i skwarkami. Spójne i dopasowane przekazy marketingowe dotrą do konsumentów poprzez 10” spoty reklamowe w najpopularniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Reklamowe spoty będzie można zobaczyć również na platformie YouTube.
Działania reklamowe prowadzone będą równocześnie w Internecie w postaci kampanii displayowej w portalach informacyjnych oraz wzmożonej aktywności marki w social mediach. Planowane jest także wsparcie w punktach sprzedaży detalicznej w postaci atrakcyjnych standów produktowych oraz reklama w prasie handlowej.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.