„Miej w sobie pragnienie!” – przekonuje marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka. W swojej kampanii towarzyszącej rebrandingowi przypomina, jak ważne jest pragnienie – to w znaczeniu fizjologicznym należy gasić, a to rozumiane jako dążenia i cele warto podsycać i realizować. Jako element działań dla marki, firma Nestlé Waters postanowiła sprawdzić czego pragną pracownicy. Stanęli oni przed wyzwaniem: „Porusz swoje pragnienia i pokaż, co Cię motywuje do działania”. Jury wyłoniło pięć najciekawszych zgłoszeń, a ich autorzy – pracownicy zarówno zakładu rozlewniczego w Nałęczowie, jak i biura głównego w Warszawie – zostali ambasadorami Nałęczowianki. Czekała na nich bowiem nie tylko nagroda pieniężna na realizację pragnień, ale też możliwość udziału w profesjonalnej sesji fotograficznej, z której zdjęcia trafiają na kanały w mediach społecznościowych marki.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.