Kategorie produktów

Nowi ambasadorzy Nałęczowianki

Środa, 08 kwietnia 2020 HURT & DETAL Nr 04/170. Kwiecień 2020
„Miej w sobie pragnienie!” – przekonuje marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka. W swojej kampanii towarzyszącej rebrandingowi przypomina, jak ważne jest pragnienie – to w znaczeniu fizjologicznym należy gasić, a to rozumiane jako dążenia i cele warto podsycać i realizować. Jako element działań dla marki, firma Nestlé Waters postanowiła sprawdzić czego pragną pracownicy. Stanęli oni przed wyzwaniem: „Porusz swoje pragnienia i pokaż, co Cię motywuje do działania”. Jury wyłoniło pięć najciekawszych zgłoszeń, a ich autorzy – pracownicy zarówno zakładu rozlewniczego w Nałęczowie, jak i biura głównego w Warszawie – zostali ambasadorami Nałęczowianki. Czekała na nich bowiem nie tylko nagroda pieniężna na realizację pragnień, ale też możliwość udziału w profesjonalnej sesji fotograficznej, z której zdjęcia trafiają na kanały w mediach społecznościowych marki.




tagi: ambasadorzy , Nałęczowianka ,