Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich
prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi.
Czy masz ukończone 18 lat i prowadzisz działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi?
Krupnik to jedna z najbardziej znanych w Polsce marek wódek i likierów. Ma ugruntowaną, silną pozycję rynkową. Jest doceniana przez detalistów i konsumentów. To marka z tradycjami, ale chcąca iść z duchem czasu, obowiązującymi trendami i zmieniającymi się potrzebami konsumentów.
W związku z tym od kwietnia na sklepowych półkach Krupnik dostępny jest w nowym opakowaniu. Jest ono pierwszym elementem rebrandingu marki. Zmianie uległy jego wszystkie elementy: butelka, etykieta i zakrętka. Zachowany został jednak indywidualny charakter każdej z linii produktowych: wódki czystej, likierów smakowych i likierów mlecznych.
Badania potwierdziły, że Krupnik w nowej odsłonie przyciąga wzrok i wyróżnia się na tle konkurencji. Młodym konsumentom podoba się współczesny, wyróżniający się design. Obecni doceniają większą rolę niedźwiedzia – brand hero i symbolu marki od samego jej początku.
Wprowadzeniu Krupnika w nowej szacie graficznej towarzyszą działania w punktach sprzedaży oraz silna kampania w mediach społecznościowych oparta na nowej strategii marketingowej marki.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.