Nowości

Smażonki na patelnię Spichlerz Rusiecki

Czwartek, 02 kwietnia 2020
Marka Spichlerz Rusiecki, lider kategorii konserw mięsnych w słojach wprowadził do swojego portfolio nową sub-kategorię dań gotowych – Smażonki na patelnię. Wśród nowości konsumenci mogą znaleźć trzy potrawy głęboko zakorzenione w historii polskiej kuchni. Linię asortymentową tworzą: Smażonka na patelnię z mięsem i cebulą, Smażonka na patelnię z mięsem i ziemniakami oraz Smażonka na patelnię z mięsem i kaszą pęczak. Produkty oferowane są w słoju o gramaturze 340g i charakteryzują się wysoką mięsnością oraz brakiem wzmacniaczy smaku oraz substancji konserwującej.
Nowości produktowe marki Spichlerz Rusiecki będą wspierane podczas kampanii TV pod hasłem „Do spiżarni i na stół”. Spójne i dopasowane przekazy marketingowe dotrą do konsumentów poprzez 10” spoty reklamowe w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych oraz w stacjach lokalnych i tematycznych. Reklamowe spoty będzie można zobaczyć również na platformie YouTube.

Działania reklamowe prowadzone będą równocześnie w Internecie w postaci kampanii displayowej w lokalnych portalach informacyjnych oraz wzmożonej aktywności marki w social mediach.

Planowane jest także wsparcie w punktach sprzedaży detalicznej w postaci atrakcyjnych standów produktowych oraz reklama w prasie handlowej.

3.jpg

Producent: Pamapol S.A.
Marka: Spichlerz Rusiecki
Produkty: Smażonka na patelnię z mięsem i cebulą, Smażonka na patelnię z mięsem i ziemniakami, Smażonka na patelnię z mięsem i kaszą pęczak
Opakowanie: słój 340g

Strona www marki: www.spichlerzrusiecki.pl



tagi: Pamapol , Spichlerz Rusiecki , smażonki na patelnię ,