W ramach ogólnopolskiej akcji, którą Circle K zapoczątkowało 16 marca, już 30 tysięcy ratowników medycznych oraz pracowników służb mundurowych skorzystało z darmowej kawy na stacjach Circle K w całej Polsce. Dostrzegając ich wysiłek oraz potrzebę tego typu działań, firma podjęła decyzję o przedłużeniu akcji do 15 kwietnia. Tym drobnym gestem Circle K dziękuje wszystkim służbom zaangażowanym w walkę z koronawirusem.
Do ogólnopolskiej inicjatywy, zapoczątkowanej przez Circle K, dołączyły również inne sieci stacji paliw w Polsce. Akcja skierowana jest do pracowników służb – Pogotowia, Straży Pożarnej, Policji, Wojska, Straży Miejskiej i Straży Granicznej i obowiązuje na wszystkich stacjach Circle K w Polsce.
Nasza akcja spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem wśród ratowników medycznych oraz pracowników służb mundurowych, co uświadomiło nam jak bardzo jest potrzebna i pożyteczna. W tej trudnej sytuacji, często ciepły napój jest jedyną chwilą oddechu dla przedstawicieli tych służb, którzy codziennie podejmują bardzo ciężką pracę, w trosce o nasze bezpieczeństwo i zdrowie. Ich walka nadal trwa, dlatego podjęliśmy decyzję o kontynuacji naszej akcji. To tylko drobny gest, którym chcemy im podziękować za zaangażowanie i wysiłek. Bardzo cieszy nas, że do tej inicjatywy dołączyły również inne sieci stacji paliw. Wierzę, że w tej trudnej sytuacji, działając razem i wspierając się nawzajem jesteśmy w stanie osiągnąć więcej – powiedział Michał Ciszek, Prezes Circle K Polska.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.