W 4 największych polskich aglomeracjach na blisko 300 nośnikach pojawią się plakaty reklamujące polędwicę z łososia norweskiego marynowaną w ziołach, która - bez dodatkowego przyprawiania czy marynowania - upieczona w piekarniku lub usmażona na patelni, będzie nie tylko smacznym, ale także zdrowym daniem, bogatym w witaminy i kwasy Omega-3.
Kampanii towarzyszyć będą wzmożone akcje o charakterze animacyjno-degustacyjnym w wybranych sklepach sieci: Alma, Bomi oraz Piotr i Paweł.
Limito jest gdańską firmą od 5 lat specjalizującą się w dystrybucji mrożonych ryb i owoców morza. Jako jeden z kluczowych dostawców dla sektora HoReCa od roku stawia na budowę pozycji także w sektorze detalicznym.
(Maja Święcka)
tagi: Limito ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...