Advertisement

Wiadomości

Pierwsza kampania outdoorowa Limito

Piątek, 23 października 2009
W listopadzie pod hasłem „Łosoś z natury doskonały" rusza pierwsza kampania outdoorowa marki Limito, pod którą sprzedawane są mrożone produkty z łososia norweskiego i mieszanki owoców morza z sosami do spaghetti lub risotto.

W 4 największych polskich aglomeracjach na blisko 300 nośnikach pojawią się plakaty reklamujące polędwicę z łososia norweskiego marynowaną w ziołach, która - bez dodatkowego przyprawiania czy marynowania - upieczona w piekarniku lub usmażona na patelni, będzie nie tylko smacznym, ale także zdrowym daniem, bogatym w witaminy i kwasy Omega-3.

Kampanii towarzyszyć będą wzmożone akcje o charakterze animacyjno-degustacyjnym w wybranych sklepach sieci: Alma, Bomi oraz Piotr i Paweł.

Limito jest gdańską firmą od 5 lat specjalizującą się w dystrybucji mrożonych ryb i owoców morza. Jako jeden z kluczowych dostawców dla sektora HoReCa od roku stawia na budowę pozycji także w sektorze detalicznym.

(Maja Święcka)

tagi: Limito ,