Z rynku FMCG

Startuje Tarczyński Studio Live

Środa, 25 marca 2020
Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób.
Kanał studyjny jest dostępny na platformie Twitch, która stała się przebojem na rynku social media. Prowadzącym jest Mateusz „Hax” Ogonowski, komentator e-sportowy znany m.in. z pracy na antenie TVP Sport. Podczas streamów widzowie obserwują eliminacje i turnieje rozgrywane przez polskie i zagraniczne zespoły, testują gry i biorą udział w różnorodnych konkursach. Na transmisjach obecni są różnorodni goście ze świata gamingu, którzy wraz z prowadzącym komentują rozgrywki.

- Start projektu Tarczyński Studio Live związany jest z rynkową premierą Chipsów Mięsnych marki – idealnego produktu dla pasjonatów gamingu. Dzięki procesowi suszenia nie brudzą rąk i klawiatury, a do tego dzięki wysokiej zawartości białka dostarczają energii, która pozwala na rozgrywanie meczów i turniejów bez konieczności odchodzenia od komputera czy konsoli - tłumaczy Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu Tarczyński SA.

W studio poza regularnymi transmisjami z rozgrywek organizowane będą również turnieje dla amatorów pod nazwą Tarczyński ChampionChips. Zapisy na pierwszą edycję turnieju zakończyły się w ciągu 24 godzin, a do gry zgłosiło się ponad 700 osób!

Oglądając transmisje na platformie Twitch, fani mogą brać udział w dyskusjach i wygrywać nagrody od „Haxa”, które funduje Tarczyński SA oraz inni partnerzy projektu. Wśród nagród znajdziemy profesjonalny sprzęt do gamingu oraz oczywiście wspomniane wcześniej Chipsy Mięsne, które już zyskują popularność wśród amatorskich i zawodowych graczy.

Projekt Tarczyński Studio Live to kolejny nowoczesny kanał komunikacji marki, która stale buduje swoją obecność w codziennym życiu konsumentów, jednocześnie poszerzając grono osób, do których kierowana jest oferta przekąsek mięsnych.

– Dostrzegamy fenomen graczy i rosnącej przy tym społeczności. To zjawisko świetnie wpisuje się w strategię rozwoju marki Tarczyński. O ile ta kategoria konsumentów jest mocno wyeksploatowana przez producentów hardware i inne segmenty rynku IT czy producentów napojów, o tyle w kategorii przekąsek – zwłaszcza tych pożywnych, z dużą zawartością białka – wciąż jest wiele do zrobienia. Cieszymy się, że możemy realizować nasz pierwszy projekt skierowany do tej grupy odbiorców – mówi Tomasz Tarczyński.

Studio, z którego transmitowane są nagrania, mieści się w Warszawie. Jego głównym partnerem jest zespół Cyberwolves, specjalizujący się w organizacji działań i komunikacji skierowanej do gamerów. Studio zostało wyposażone tak, by umożliwić chętnym regularne treningi e-sportowe. Partnerami studia są Optimus, I-BOX i PRO-Gamer. Patronami medialnymi akcji są Ja, rock!, weszło esport, esporter oraz IZAK.tv.




tagi: Tarczyński Studio Live , kanał studyjny ,