Wiadomości

MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Tarnowie nowy format hali

Środa, 28 października 2009
20 października br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w Tarnowie MAKRO Punkt - filię krakowskiej hali, dedykowaną głównie klientom z sektora handlu detalicznego. Dzięki nowemu rozwiązaniu właściciele sklepów z Małopolski będą mogli jeszcze szybciej i sprawniej zaopatrywać się w asortyment potrzebny do codziennego prowadzenia biznesu. Nowy obiekt różni się od innych hal formatem i specjalnie wyselekcjonowanym asortymentem.

20 października br. MAKRO Cash & Carry uruchomiło w regionie małopolskim nowe rozwiązanie skierowane głównie do sektora handlu detalicznego - zgodnie z misją firmy, aby być jak najbliżej swoich profesjonalnych klientów. W ramach projektu hala MAKRO w Krakowie rozszerza swoje działanie o MAKRO Punkt zlokalizowany w Tarnowie. Nowy obiekt różni się od pozostałych hal MAKRO powierzchnią i specjalnie dobranym asortymentem.

Oferta artykułów dostępnych w MAKRO Punkcie została dostosowana głównie do potrzeb właścicieli sklepów spożywczych. Dlatego podstawowy asortyment stanowią artykuły spożywcze takie, jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, słodycze, chemia i kosmetyki, nabiał, tłuszcze, alkohol sprzedawany tylko na koncesję oraz papierosy. Dodatkowo w MAKRO Punkcie będzie dostępna prawie cała oferta produktów Aro - rozwiązania dostępnego wyłącznie w MAKRO, gwarantującego najniższą cenę na rynku.

Powierzchnia MAKRO Punktu wynosi 1 500 m2. W hali zmodernizowano layout; zmieniono ustawienie i rodzaj regałów, dodatkowo wyposażono ją w niewysoką rampę, z której klienci mogą załadować zakupiony towar bezpośrednio do samochodu.

„Projekt MAKRO Punktu wpisuje się w strategię naszej firmy, której głównym celem jest rozpoznanie i spełnianie potrzeb profesjonalnego klienta w myśl hasła „MAKRO - Twój partner w biznesie". Dzięki nowemu rozwiązaniu nasi klienci zyskają łatwy i szybki dostęp do dedykowanego im asortymentu oraz możliwość ograniczenia kosztów transportu towarów" - mówi Uwe Hoelzer, Prezes MAKRO Cash & Carry.

„MAKRO Punkt różni się od hal MAKRO w innych obszarach Polski powierzchnią i asortymentem, ale pozostałe standardy firmy tj.: pokój Złotych Klientów, program lojalnościowy, promocje na dostępne w obiekcie towary i ceny zostają niezmienione. Oznacza to, że wszystkie upusty, które zostały wypracowane przez klienta w innej hali, będą honorowane w MAKRO Punkcie. Zakupy zrobione w Tarnowie będą wliczały się także w ogólnopolskie akcje promocyjne" - mówi Tadeusz Plewa, Dyrektor Regionalny MAKRO Cash & Carry.

(Maja Święcka)

tagi: Makro; MAKRO Cash & Carry ,