Bank Pocztowy podnosi limit płatności bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych
Czwartek, 19 marca 2020
Bank Pocztowy podwyższył limit płatności dla transakcji zbliżeniowych kartą Mastercard bez konieczności podawania kodu PIN do 100 złotych. Pierwotnie limit płatności bez PIN miał zostać podniesiony w polskim sektorze bankowym pod koniec 2020 roku. W związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa Komisja Nadzoru Finansowego zaapelowała o przyśpieszenie prac. Rezygnacja z płatności gotówką na rzecz kart płatniczych to działanie profilaktyczne, mające na celu zmniejszenie prawdopodobieństwa zakażenia wirusem.
Pocztowy Gotowy, dzięki czemu Klienci Banku mogą już płacić zbliżeniowo kartami Mastercard bez podawania PIN do 100 złotych. Podwyższona kwota transakcji dotyczy kart debetowych i kredytowych Mastercard.
Trwają prace, by w możliwie najbliższym czasie podwyższyć limit także dla kart VISA.
- Bank Pocztowy podwyższył kwotę limitu dla transakcji zbliżeniowych do 100 zł w ślad za podjętymi działaniami organizacji kartowych. Niemniej jednak istotne jest również wdrożenie zmian przez wszystkich akceptantów płatności kartowych, aby terminal płatniczy nie wymuszał kodu PIN dla transakcji zbliżeniowych do 100 zł – mówi Sylwia Kosidło, Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych i Bankowości Elektronicznej Banku Pocztowego.
Warto dodać, że klienci Banku Pocztowego mogą płacić bez podawania kodu PIN do karty dla transakcji zbliżeniowych korzystając z Garmin Pay i Apple Pay.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.