Wyższe przychody Grupy Makarony Polskie są wynikiem zwiększenia o 40% mocy produkcyjnych, osiągniętych poprzez zakup dwóch nowych linii produkcyjnych.
"Osiągnięty wynik to efekt konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Spółki, która zakłada wzrost sprzedaży o 30% rocznie. Wierzę, iż dzięki podjętym działaniom uda nam się taki wzrost utrzymać" - mówi Paweł Nowakowski, Prezes Zarządu Makarony Polskie S.A.
Celem strategicznym Grupy Makarony Polskie jest budowanie grupy kapitałowej wokół atrakcyjnych segmentów rynku artykułów spożywczych. Spółka planuje osiągnąć pozycję jednego z liderów w tej branży.
(Maja Święcka)
tagi: Makarony Polskie ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...