Wiadomości

AmRest stawia na dostawy do domu

Wtorek, 17 marca 2020
Grupa AmRest w okresie epidemii koronawirusa przenosi się do kanału online. Spółka będzie rozwijać dostawy swoich produktów do domu.
Grupa AmRest, ze względu na dynamicznie zmieniającą się sytuację związaną z epidemią, na bieżąco dostosowuje swoje zasady stosując się do standardów oraz norm proponowanych przez WHO i władze lokalne, by zagwarantować bezpieczeństwo pracownikom i klientom. Spółka przygotowała scenariusze na wypadek rozwoju wirusa COVID-19 i w zależności od sytuacji będzie realizować na bieżąco kolejne działania. Powołany został również specjalny, wewnętrzny zespół, który stale monitoruje sytuację i koordynuje wdrażanie stosownych środków zapobiegawczych – powiedział Adam Mularuk, odpowiedzialny za marki franczyzowe spółki.

Jak zaznacza Adam Mularuk, sprzedaż przeniesie się w tym czasie do kanału online, zwłaszcza, kiedy większość ludzi pozostaje w domach. Ponadto kanał dostawy, który spółka bardzo dobrze rozwinęła i jest przygotowana na dużą liczbę zamówień do domu jest od lat strategicznym filarem AmRest.

Przeszkoliliśmy pracowników restauracji. Mamy przygotowane zasady przygotowywania jedzenia na wynos. Mamy przygotowane restauracje, które świadczą usługi dostaw. Możemy wydłużyć obszary dostaw, by obejmować całe miasta i okolice. Już teraz widzimy wzrost zamówień w dostawie w krajach europejskich. Klienci coraz częściej wybierają tę formę zamawiania jedzenia. Zarówno na poziomie infrastruktury logistycznej, jak i przygotowania restauracji mamy to przećwiczone - powiedział Adam Mularuk.



źródło: bankier.pl




tagi: Grupa AmRest , epidemia koronawirusa , kanał online ,