W tym roku z racji szeroko zakrojonej kampanii reklamowej Koral planuje pojawić się zarówno w telewizji, radiu, na billboardach, jak również w prasie branżowej. Z uwagi na bardzo pochlebne opinie oraz rewelacyjny odbiór kampanii reklamowych, producent lodów kontynuuje w tym sezonie współpracę z ambasadorami marki Bracia Koral – Arturem Żmijewskim oraz Damianem Kordasem. Dla konsumentów i wszystkich miłośników tańca przygotowany został konkurs internetowy z udziałem gwiazd. Za jego sprawą firma chce poruszyć do tańca wszystkich Polaków i nagrodzić najlepszych! Marka pojawi się także szeroko w internecie, zaplanowana jest kampania kinowa oraz DOOH, a także bogate akcje BTL.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.