Wsparcie marketingowe w popularnych programach takich jak „Kuchenne rewolucje” oraz „Doradca Smaku” to znaki rozpoznawcze marki Prymat. Obie pozycje to niezmiennie topowe programy, które już od lat goszczą na ekranach telewizorów i skutecznie wspierają zarówno świadomość marki, jak i sprzedaż produktów Prymat.
W telewizji Prymat kontynuuje regularną kampanię reklamową dla marki pod hasłem „Prymat… I chcesz więcej”, w której opowiada o codzienności pełnej smaku i radości. O miłości do jedzenia i pasji – pasji niekoniecznie tylko do gotowania, ale do życia w ogóle. Reklamy można zobaczyć w TVP, TVN i POLSAT, a także w wielu stacjach tematycznych.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.