Tyski producent serków smażonych i topionych zmienia design swoich produktów. Nowy wygląd zyskały kostki z dodatkiem pomidorów, papryki, pieczarek i słonecznika, a także Złoty Ementaler, kultowy produkt marki, obecny na rynku od ponad pięćdziesięciu lat.
Pierwszymi produktami ze zmienionym opakowaniem były sery smażone oraz kostki serków topionych: tylżyckiego, goudy, cheddar, a także tych z dodatkiem szczypiorku i cebuli, czosnku oraz borowików. W chwili obecnej nową szatę graficzną ma już 13 produktów w asortymencie firmy, kolejne są w przygotowaniu. Pomimo przywiązania do tradycji, firma zdecydowała się na wprowadzenie istotnych zmian wizerunkowych serów, aby jeszcze lepiej wpasować się w oczekiwania zarówno partnerów handlowych, jak i samych konsumentów. Forma pakowania oraz gramatury produktów nie uległy zmianom.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.