Kategorie produktów

Sertop – kolejne kostki zmieniają design

Sobota, 14 marca 2020 HURT & DETAL Nr 03/169. Marzec 2020
Tyski producent serków smażonych i topionych zmienia design swoich produktów. Nowy wygląd zyskały kostki z dodatkiem pomidorów, papryki, pieczarek i słonecznika, a także Złoty Ementaler, kultowy produkt marki, obecny na rynku od ponad pięćdziesięciu lat.
Pierwszymi produktami ze zmienionym opakowaniem były sery smażone oraz kostki serków topionych: tylżyckiego, goudy, cheddar, a także tych z dodatkiem szczypiorku i cebuli, czosnku oraz borowików. W chwili obecnej nową szatę graficzną ma już 13 produktów w asortymencie firmy, kolejne są w przygotowaniu. Pomimo przywiązania do tradycji, firma zdecydowała się na wprowadzenie istotnych zmian wizerunkowych serów, aby jeszcze lepiej wpasować się w oczekiwania zarówno partnerów handlowych, jak i samych konsumentów. Forma pakowania oraz gramatury produktów nie uległy zmianom.



tagi: Sertop , serki smażone , serki topione ,