Wiadomości

Kampania wizerunkowa marki Wyborowa

Czwartek, 15 października 2009
Z początkiem października br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Wyborowa, jednej z najlepiej rozpoznawanych wódek czystych na świecie. Przekaz kampanii „Wyborowa. W każdej ważnej chwili" opiera się na symbolicznym geście wznoszenia toastu. Za spotkanie! Za ideały! Za sukces! - brzmią hasła kampanii, której celem jest zachęcenie konsumentów do celebrowania ważnych momentów w życiu.

Kampania obejmuje szereg aktywności w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, sponsoring oraz działania PR. 

 

Nowa platforma komunikacyjna, podobnie jak kampania „Gesty" prowadzona na przełomie 2005/2006 r., wciąż opiera się na uznaniu, jakim Wyborowa cieszy się na świecie. „Wyborowa. W każdej ważnej chwili"  to kolejny etap wzmacniania wizerunku marki na polskim rynku - podkreślenia jej międzynarodowego, premium charakteru oraz wysokiej jakości produktu. Marka Wyborowa wciąż notuje dynamiczny wzrost - zarówno w Polsce, jak i na świecie. Nasz brand jest dziś obecny na ponad 90 rynkach międzynarodowych i należy do unikatowego grona polskich marek znanych na całym świecie. Nową kampanią chcemy podkreślić ten fakt oraz przekazać emocjonalny wymiar wódki Wyborowa, dedykowanej do celebrowania wyjątkowych chwil - bez względu na szerokość geograficzną - powiedział Jan Żytko, dyrektor sprzedaży i marketingu, członek zarządu Wyborowa S.A.

 

Wyborowa to inicjator kampanii wykorzystujących innowacyjne narzędzia. Była pierwszą marką alkoholu w Polsce, która komunikowała się z konsumentem przez opakowanie. Nowa kampania kontynuuje przyjętą przez Wyborową strategię marki i po raz pierwszy otwiera się na działania wizerunkowe w Internecie. Elementem promocji konsumenckiej jest strona internetowa www.swiattoastow.pl. Przy zakupie Wódki Wyborowa konsument otrzyma zdrapkę z unikalnym kodem, a po zalogowaniu się na stronie - nagrodę gwarantowaną w postaci przewodnika online o Wódce Wyborowa. Nagrodą główną w konkursie, którego ideą jest stworzenie własnego toastu, jest jedna z trzech wycieczek do Tokio, Paryża i Toronto.

Kampania będzie implementowana w punktach sprzedaży za pomocą materiałów POS. W ramach kampanii Wyborowa kontynuuje cykl eventów pod nazwą "Wyborowa Worldwide Tour" w całej Polsce. Będzie realizowana w 2 etapach. Pierwszy potrwa do grudnia 2009 r., drugi rozpocznie się w lutym 2010 r.



Twórcą koncepcji kampanii jest agencja VA Strategic Communications, która odpowiada również za kreację materiałów BTL. Zdjęcia do kampanii wykonał Michał Dembiński. Pomysłodawcą i administratorem strony internetowej jest Change Connections, eventy realizuje agencja Backstage. Za działania PR odpowiada Raczkiewicz Chenczke Consultants (Rc2). Działania wizerunkowe Wódki Wyborowa potrwają do końca listopada 2009 roku.

 

TM

tagi: Wyborowa ,