Zarówno w sklepie, jak i w domu – przygotowania do świąt wymagają czasu, dlatego należy zrobić to odpowiednio wcześniej. Trzeba nie tylko złożyć zamówienie, ale i mieć chwilę, aby zaplanować ekspozycję towaru oraz przygotować się do obsługi klienta. Przed Wielkanocą nie ma strojenia sklepu, jak to bywa przy okazji Bożego Narodzenia, więc tu jest o tyle mniej pracy. Nie radzę nikomu przygotowywać się na ostatnią chwilę, tyczy się to nie tylko detalistów. Często tłumaczę to również klientom – gdy wpadają do sklepu na ostatnią chwilę pytając, czy zostały nam jeszcze jakieś baranki do koszyczka. A ja zawsze dbam o to, by mieć je w strefie przykasowej już miesiąc wcześniej właśnie po to, by sugerować klientom zakup z wyprzedzeniem. Oferuję bardzo ładne baranki z cukru pudru, dużo osób się nimi zachwyca, a potem, gdy chcą je kupić – już ich nie ma. Mamy ograniczoną przestrzeń i z tego względu nie jesteśmy w stanie zamówić takiego zapasu, który się nie sprzeda. Z drugiej strony, gdybym chciała zrobić zamówienie na ostatnią chwilę to tego towaru nie ma – ludzie tego nie rozumieją.
Wszystkim detalistom życzę zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych (żeby nie było zimy), małych kolejek, no i zdrowia. A reszta jakoś przyjdzie sama.
Ewelina Traczyk Właścicielka sklepu w Białobrzegach
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.