Konsumenci stworzą nowy smak Jeżyków w konkursie „Uwielbiam JE!”
Czwartek, 05 marca 2020
Marka Jeżyki zaprasza konsumentów do zabawy w wykreowanie nowego smaku ciastek. W konkursie pod hasłem „Uwielbiam JE! Tworzę JE! Wygrywam!”, każdy może stworzyć własny smak ciastek Jeżyki, a przy okazji zdobyć nawet 10 tys. złotych i czapki, które wspierają polskie jeże.
Zgłoszenia do konkursu należy przesyłać za pośrednictwem strony www.goplana.pl do 19 kwietnia br. W puli do wygrania jest gotówka w kwocie 10 000 zł (nagroda główna) i 10x1000 zł oraz 1000 unikalnych czapek z logo „Uwielbiam JE!”. Akcja będzie szeroko komunikowana w mediach.
W ramach projektu, marka Jeżyki wesprze finansowo ośrodek rehabilitacji zwierząt „Jeżurkowo”, m.in. opiekujący się osieroconymi jeżowymi maluchami. Darowizna pozwoli uzupełnić wyposażenie medyczne placówki. To pierwsza aktywność marki Jeżyki w ramach działań z zakresu CSR, które będą kontynuowane w przyszłości.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.