Mając na uwadze fakt, jak ważne są w naszym życiu sport, aktywność fizyczna i troska o własny organizm, DrWitt wprowadza zmiany! Zmiany w ofercie, wizerunku i filozofii marki idą w parze z nową komunikacją. DrWitt, niczym motywujący coach zachęca do tego, by być aktywnym i stawać się najlepszą wersją siebie.
Potrzebę ruchu podkreślają wszyscy wkoło – eksperci oraz ci, którzy wiedzą to już z własnego doświadczenia. Coraz większa aktywność społeczeństwa, a co za tym idzie – rosnące zapotrzebowanie na napoje funkcjonalne, sprawiły, że DrWitt postanowił wejść w nową kategorię. Ten ruch wymagał dużych zmian w wizerunku i filozofii marki.
Nowy DrWitt holistycznie podchodzi do tematu zdrowia, a zasięg komunikacyjny wykorzystuje do promocji sportu. Marka staje się trenerem – couchem, który aktywnie wspiera konsumentów w byciu najlepszą wersją siebie. Zmiana widoczna jest w nowym logotypie: nowoczesne, geometryczne logo zachowuje czarno-białą kolorystykę, a zarazem ma funkcjonalny i sportowy charakter.
Zmienił się też wygląd opakowań. Soki i napoje z witaminami dostępne w 6 smakach powiązanych z konkretnymi funkcjami (Odporność, Uroda, Metabolizm, Witalność i Antyoksydacja) otrzymały nowoczesne etykiety z wyraźną informacją o składnikach aktywnych. Zmiany w obrębie identyfikacji wizualnej marki to sygnał, że stawia na ciągły rozwój.
Kolejnym na to dowodem jest dostępna od początku marca nowość: nowa linia DrWitt Vitamin Water. Wody witaminowe DrWitt mają pod zakrętką unikatową membranę, która zapobiega utlenianiu się witamin – dzięki temu zapewniają świeżą dawkę witamin i minerałów dokładnie w momencie konsumpcji. Dostępne są w pojemności 550 ml w trzech wariantach: Magnez, Selen i Cynk (Zero) i wzbogacone witaminami B6 i B12, niacyną, kwasem foliowym i pantotenowym oraz biotyną. To produkty bez konserwantów i sztucznych barwników. Witaminy i minerały użyte w DrWitt, oznaczone są znakiem Q-Blends i pochodzą od renomowanego europejskiego dostawcy DSM (organizacja o międzynarodowej działalności w zakresie ochrony zdrowia, żywienia i materiałów).
Zmianie towarzyszy również szeroka kampania reklamowa w Internecie i mediach społecznościowych. Dynamiczne spoty pokazują ludzi uprawiających najpopularniejsze w Polsce amatorskie dyscypliny sportów. Każdemu towarzyszy hasło marki: DrWitt, Bądź najlepszą wersja siebie!
Agencja odpowiedzialna za projekt logotypu: Agencja Well-Rounded Design Agencja odpowiedzialna za kreację kampanii: Agencja Brasil Agencja odpowiedzialna za komunikację w mediach społecznościowych: Agencja Zjednoczenie Wsparcie na poziomie analizy kategorii oraz badań konsumenckich: Agencja strategiczna Stratosfera Planowanie i zakup mediów: Maspex
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.