Z rynku FMCG

Sieć Biedronka partnerem głównym 8. Targów CSR

Środa, 04 marca 2020
Ósma edycja największego w Polsce wydarzenia poświęconego społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonemu rozwojowi będzie miała miejsce 16 kwietnia 2020 roku. Partnerem głównym wydarzenia została firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci Biedronka, która w 2020 r. będzie obchodzić 25-lecie działalności w Polsce.
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem sklepów Biedronka – największej sieci detalicznej w Polsce, liczącej prawie 3 tysięcy sklepów w całej Polsce. Firma to również wieloletni partner strategiczny Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W ramach zaangażowania społecznego i środowiskowego Jeronimo Martins Polska zostało partnerem głównym 8. Targów CSR.

- Jeronimo Martins Polska ponownie zdecydowało się na wspieranie Targów CSR. W ósmej edycji wydarzenia jako partner główny. Rok 2020 to symboliczny czas dla firmy. Cieszymy się, że kwestie dotyczące zaangażowania społecznego i środowiskowego znajdą odzwierciedlenie w jubileuszowych obchodach 25-lecia Jeronimo Martins w Polsce, a firma  podzieli się swoim doświadczeniem podczas największego w Polsce wydarzenia poświęconego CSR - mówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Targi CSR odbędą się 16 kwietnia 2020 roku w Centrum EXPO XXI w Warszawie (ul. Prądzyńskiego 12/14; WSTĘP WOLNY). Jak co edycję wydarzeniu towarzyszyć będzie część konferencyjna. Tym razem dotycząca środowiska naturalnego i jego ochrony. Będzie to również przestrzeń do wymiany wiedzy, dyskusji na temat trendów w odpowiedzialnym biznesie oraz do budowania współpracy i rozwijania dialogu (odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr).

- Rok 2020 jest wyjątkowy dla Biedronki, która obchodzi 25-lecie swojej działalności w Polsce. Jesteśmy dumni, że udaje nam się łączyć rozwój naszej sieci z promowaniem ważnych inicjatyw środowiskowych. Podczas ósmej edycji Targów CSR zaprezentujemy nasze działania z zakresu ekoprojektowania opakowań. Ten temat jest z naszej perspektywy szczególnie istotny, gdyż uznaje się, że 80% wpływu produktu na środowisko jest determinowane na etapie projektowania – mówi Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w sieci Biedronka.

Nowa lokalizacja Targów CSR

Dobre praktyki i rozwiązania firm z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz zrównoważonego rozwoju po raz pierwszy omawiane i prezentowane będą w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Główną część wydarzenia stanowi przestrzeń wystawowa, w której firmy, organizacje, uczelnie, miasta, instytucje przedstawią swoją działalność oraz realizowane inicjatywy. W poprzedniej edycji Targów CSR udział wzięło blisko 80 wystawców z całej Polski. Różnorodność działań i możliwości współpracy przyciągnęła około 2500 zwiedzających.

Targi CSR to największe wydarzenie CSR-owe w Polsce. Organizowane jest od 2005 roku, co dwa lata, przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem wydarzenia jest prezentacja działań i praktyk firm społecznie odpowiedzialnych, a także usług oferowanych w tym zakresie.

Więcej informacji o wydarzeniu:
Strona internetowa:  http://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr
Lista wystawców: http://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr/wystawcy/  
Rejestracja paneli i debat: http://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr/zorganizuj-panel/
Informacje o 8. Targach CSR na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1275927272614450/
Hashtag wydarzenia: #TargiCSR



tagi: Sieć Biedronka , Targi CSR ,