Z rynku FMCG

Tymbark mówi każdej kobiecie: Jesteś piękna – dbaj o to!

Wtorek, 03 marca 2020
Tymbark kontynuuje działania komunikacyjne linii soków marchewkowych Vitamini i w kolejnym spocie wspiera różnorodność i podkreśla wagę samoakceptacji. Marka chce by słowa „jesteś piękna” dotarły do każdej kobiety. Tymbark sprawdził też prawdziwe reakcje kobiet na te słowa w społecznym eksperymencie z udziałem Aleksandry Domańskiej.
W nowym spocie, który swoją premierę ma w tygodniu w którym świętujemy  Dzień Kobiet, Vitamini kolejny raz prezentuje bohaterki, które poznaliśmy w pierwszej części kampanii. Tym razem głos wewnętrznego piękna zwraca się do każdej z nich po imieniu. Tymbark chce spojrzeć bliżej na portrety kobiet, które pokazują piękno ukryte w różnorodności. Indywidualny zwrot do każdej z bohaterek spotu to symbol tego, że marka kieruje słowa „Jesteś piękna” do każdej kobiety.

Tymbark Vitamini chce nie tylko zachęcić kobiety do spojrzenia w głąb siebie i dostrzeżenia piękna w sobie, ale także w kobietach obok. W tym celu marka przeprowadziła eksperyment, który ma za zadanie zachęcić kobiety do refleksji. W opublikowanym wideo możemy zobaczyć naturalne i spontaniczne reakcje napotkanych na ulicy Polek na słowa: „Jesteś piękna”. Emocjonalny eksperyment społeczny przeprowadziła Aleksandra Domańska, aktorka, która promuje bezwarunkową miłość do swojego ciała i zachęca do tego inne kobiety.
Spot jest emitowany w telewizji, natomiast video z relacją z eksperymentu jest opublikowane na kanale marki na YouTube.

Vitamini to linia soków marchwiowych i marchwiowo-owocowych dedykowana w głównej mierze właśnie kobietom – dlatego Tymbark wspiera je w akceptacji  siebie. Soki  Vitamini dostarczają skórze Beta-karotenu i witamin A, C i E.  
 
Dostrzeż piękno w nowym spocie: https://youtu.be/v7SLO6SxADk
Zobacz rekcje Polek na słowa „Jesteś piękna”: https://youtu.be/0X7sK_jMgDg
Agencja reklamowa odpowiedzialna za realizację spotu telewizyjnego: Agencja Publicis
Agencja reklamowa odpowiedzialna za kreacje digital: Agencja Videomill
Agencja odpowiedzialna za realizację eksperymentu społecznego: Creative Harder
Dom mediowy: Starcom



tagi: Tymbark , "Jesteś piękna" ,