AmRest kontynuuje walkę z marnowaniem żywności w Szczecinie, gdzie startuje aplikacja Too Good To Go
Poniedziałek, 02 marca 2020
AmRest, spółka zarządzająca m.in. markami Starbucks i Pizza Hut w Polsce, kontynuuje współpracę z Too Good To Go, by razem walczyć z marnowaniem żywności. Po Warszawie, Krakowie i Trójmieście, 24 lutego akcja wystartowała w Szczecinie. Aktualnie za pośrednictwem aplikacji można kupić paczki – niespodzianki w kawiarniach Starbucks; za dwa tygodnie będzie to możliwe w restauracjach Pizza Hut.
Czujemy się odpowiedzialni za naszą żywność oraz środowisko naturalne, dlatego od 2017 roku prowadzimy działania zapobiegające marnowaniu żywności na dużą skalę, m.in. pionierski program Harvest w KFC i Pizza Hut, polegający na dzieleniu się nadwyżkami produktów z najbardziej potrzebującymi. Dołączenie do Too Good To Go to kolejny krok w realizowaniu strategii zrównoważonego rozwoju – komentuje Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR Manager w AmRest.
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.