Z rynku FMCG

AmRest kontynuuje walkę z marnowaniem żywności w Szczecinie, gdzie startuje aplikacja Too Good To Go

Poniedziałek, 02 marca 2020
AmRest, spółka zarządzająca m.in. markami Starbucks i Pizza Hut w Polsce, kontynuuje współpracę z Too Good To Go, by razem walczyć z marnowaniem żywności. Po Warszawie, Krakowie i Trójmieście, 24 lutego akcja wystartowała w Szczecinie. Aktualnie za pośrednictwem aplikacji można kupić paczki – niespodzianki w kawiarniach Starbucks; za dwa tygodnie będzie to możliwe w restauracjach Pizza Hut.
Czujemy się odpowiedzialni za naszą żywność oraz środowisko naturalne, dlatego od 2017 roku prowadzimy działania zapobiegające marnowaniu żywności na dużą skalę, m.in. pionierski program Harvest w KFC i Pizza Hut, polegający na dzieleniu się nadwyżkami produktów z najbardziej potrzebującymi. Dołączenie do Too Good To Go to kolejny krok w realizowaniu strategii zrównoważonego rozwoju – komentuje Ewelina Jabłońska-Gryżenia, CSR Manager w AmRest.




tagi: AmRest , marnowanie , aplikacja , Too Good To Go ,