Kategorie produktów

Rodzinne ferie z marką Familijne

Piątek, 28 lutego 2020 HURT & DETAL Nr 02/168. Luty 2020
Marka Familijne stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od 17 stycznia, przez 6 tygodni, jako sponsor akcji „Start do nart” Radia Zet, będzie towarzyszyć narciarzom na stokach w 6 popularnych zimowych miejscowościach. W ramach współpracy partnerskiej zaplanowano m.in. emisje jingli sponsorskich na antenie radia oraz sampling produktowy i branding w strefach zabawy. Równolegle, do połowy marca, w telewizji potrwa kolejna odsłona kampanii Familijnych pod hasłem „Mus je schrupać!” Pakiet zimowych aktywności uzupełni komunikacja w mediach społecznościowych oraz limitowana edycja Wafli Familijnych w Dużej Paczce Lepiej, dostępna w punktach sprzedaży od stycznia.



tagi: rodzinne ferie , Familijne ,