Marka Familijne stawia na aktywną komunikację w kontekście ferii zimowych. Od 17 stycznia, przez 6 tygodni, jako sponsor akcji „Start do nart” Radia Zet, będzie towarzyszyć narciarzom na stokach w 6 popularnych zimowych miejscowościach. W ramach współpracy partnerskiej zaplanowano m.in. emisje jingli sponsorskich na antenie radia oraz sampling produktowy i branding w strefach zabawy. Równolegle, do połowy marca, w telewizji potrwa kolejna odsłona kampanii Familijnych pod hasłem „Mus je schrupać!” Pakiet zimowych aktywności uzupełni komunikacja w mediach społecznościowych oraz limitowana edycja Wafli Familijnych w Dużej Paczce Lepiej, dostępna w punktach sprzedaży od stycznia.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.