Kategorie produktów

Żywiec odwraca etykietę! Rusza „Wielka Zwrotka Ż” na rzecz ochrony środowiska

Piątek, 28 lutego 2020 HURT & DETAL Nr 02/168. Luty 2020
Żywiec chce, aby oddawanie butelek zwrotnych stało się powszechnym nawykiem. „Wielka Zwrotka Ż” to akcja marki, której celem jest zachęcenie konsumentów do oddawania tych najbardziej ekologicznych opakowań, w jakich dostępne jest piwo.
Po raz pierwszy w historii marki na półki trafiają butelki Żywca z odwróconą etykietą, mające zaakcentować start „Wielkiej Zwrotki Ż”. Akcja to kolejny krok Grupy Żywiec na rzecz zrównoważonego rozwoju. W ramach Wielkiej Zwrotki Ż do sklepów biorących udział w akcji można oddawać wszystkie butelki zwrotne Żywca, także bez paragonu. Za każdą butelkę zwróconą bez paragonu, sklep wypłaci 0,35 zł (cena sugerowana). Różnica 0,15 zł przeznaczona jest dla sklepu biorącego udział w „Wielkiej Zwrotce Ż”. Stanowi ona zachętę do uczestnictwa w akcji oraz pokrywa koszty związane z koniecznością sortowania i zabezpieczenia dodatkowej powierzchni na składowanie opakowań. Lista punktów sprzedaży, które już dołączyły do „Wielkiej Zwrotki Ż” nie jest zamknięta i każdy chętny sklep może dołączyć do projektu. Obecnie w akcji bierze udział ponad 6,5 tys. sklepów, a marka Żywiec stara się, aby ta liczba wciąż rosła. Spis sklepów dostępny jest na: wielkazwrotkaZ.pl. „Wielka Zwrotka Ż” to część szerszych działań Grupy Żywiec pod hasłem „Daj butelce drugie Życie”, do których Żywiec dołączył w swoim stylu. W ramach akcji konsumenci mogą zwrócić butelki zwrotne nie tylko Żywca, ale także marek: Warka, Warka Radler, Tatra, Specjal, Królewskie, Leżajsk, Brackie Żatecky Pils oraz EB bez paragonu w wybranych punktach sprzedaży.



tagi: Żywiec , „Wielka Zwrotka Ż” , ochrona środowiska ,