W lutym ruszyła ogólnopolska digitalowa kampania promocyjna marki Moreso i nowej linii przekąsek – Quick Choco. W akcji przewidziano działania z obszaru influence marketingu, do których zaproszono kilku znanych influencerów lifestylowych oraz kilkudziesięciu micro-influencerów. Całość zostanie wzmocniona intensywną kreacją m.in. w social mediach, aplikacjach oraz na portalach tematycznych. Celem kampanii jest zwiększenie rozpoznawalności Quick Choco, a co za tym idzie wsparcie sprzedaży w miejscach, w których produkt jest obecnie dostępny. Podkreślone zostały trzy najważniejsze atuty Quick Choco – wysoka jakość, oryginalny smak oraz poręczność opakowania.
Na potrzeby kampanii stworzona została strona internetowa, dzięki której każdy może dowiedzieć się więcej o produkcie, a przy okazji sprawdzić w jakim sklepie jest dostępny.
Quick Choco to połączenie polskich pestek dyni oraz aksamitnej belgijskiej czekolady. W ofercie dostępne są dwa smaki – polskie pestki dyni w ciemnej czekoladzie belgijskiej z dodatkiem soli himalajskiej oraz polskie pestki dyni w mlecznej czekoladzie belgijskiej.
Produkt jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy szukają alternatywnych przekąsek w wygodnym i poręcznym opakowaniu, które mogą im towarzyszyć na co dzień w pracy, w szkole lub w podróży. Pestki dyni w czekoladzie Quick Choco to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku, który dostępny jest w sklepach stacjonarnych.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.