Kategorie produktów

Zmiany w portfolio ZT „Kruszwica”

Środa, 26 lutego 2020 HURT & DETAL Nr 02/168. Luty 2020
Optima to najmłodsza, najbardziej innowacyjna i dynamicznie rozwijająca się marka w segmencie margaryn zdrowotnych. Z myślą o konsumentach i dbaniu o środowisko w styczniu 2020 marka ukazała się w nowym, bardziej przyjaznym środowisku opakowaniu. Obecne opakowania w 100% nadają się do recyklingu, zawierają 30% mniej plastiku, a 53% materiału kubka pochodzi z recyklingu.
Dzięki tej zmianie firma zmniejszyła o 27 ton zużycie plastiku w ciągu roku oraz emisję CO2 o 112 ton rocznie. Zmieniły się również nazwy dwóch wariantów: Optima DHA zmieniła nazwę na Optima Neuro, natomiast Optima witamina D+K na Optima Osteo. Badania konsumenckie potwierdziły, że nowe nazwy są dużo bardziej zrozumiałe, lepiej komunikują skuteczność i odpowiadają na potrzeby konsumentów. Optima wspiera nie tylko nasze zdrowie, ale i środowisko.


tagi: ZT „Kruszwica” , margaryna , opakowanie , innowacje ,