Wiosną i przed świętami wielkanocnymi DIAMANT planuje intensywne działania promocyjne, których celem jest przedstawienie gamy cukrów do pieczenia w nowych, atrakcyjnych opakowaniach. Kampania jest elementem nowej strategii komunikacyjnej – „DIAMANT – słodkie łączy”. Działania reklamowe opierać się będą w głównej mierze na digital marketingu (m.in. kampanii banerowej, konkursie konsumenckim i zsynchronizowaną z nimi komunikacją PR i social media, wspieraną zasięgowo przez blogerów). Planowane jest także wsparcie w miejscach sprzedaży w postaci atrakcyjnych standów produktowych oraz reklama w prasie handlowej.
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.