Z rynku FMCG

III edycja Design by Śliwka Nałęczowska

Środa, 26 lutego 2020 HURT & DETAL Nr 02/168. Luty 2020
Śliwka Nałęczowska ogłasza trzecią edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. W tym roku pasjonaci grafiki (amatorzy i profesjonaliści) mają za zadanie zaprojektować plakat inspirując się hasłem: „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”. Prace oceni jury, w składzie którego zasiądą m.in. Andrzej Pągowski i Beata Śliwińska „Barrakuz”. Projekty można przesyłać od 1 lutego do 31 marca br. za pośrednictwem strony www.designbysliwkanaleczowska.pl. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody finansowe i zestawy pralin. Najlepsze plakaty będzie można podziwiać jesienią w przestrzeni miejskiej.



tagi: Design by Śliwka Nałęczowska ,