Reprezentuje mały sklep osiedlowy i cały czas zastanawiam się nad tym co będzie z niedzielami, które ustawowo są już praktycznie wolne od handlu. Mamy tylko 7 niedziel handlowych w roku. Słuchając opinii klientów widzę, że zdania są podzielone. Jedni są zadowoleni z tego, że sklepy są pozamykane, natomiast część społeczeństwa jest wręcz wściekła. Dla nich jestem alternatywą. W tym momencie się cieszę, że klient robi u mnie zakupy i wie, że mam otwarte. Jednak odbywa się to w jakiś sposób kosztem mojej rodziny. Niedzielę z moimi najbliższymi musimy spędzać w pracy. Wiadomo, że jest to nasz praca i nasz wybór i nie mamy do nikogo o to pretensji ale jest to jednak czas, który w jakiś sposób nas jako rodzinę pozbawia wolnego czasu. Oczywiście jesteśmy zadowoleni gdy nasze obroty wzrastają, a satysfakcja klienta zadowolonego z możliwości zrobienia zakupów w pewnej mierze nam to wynagradza. Natomiast niezadowolony klient wywołuje u nas negatywne uczucia i nie wiemy czy jest sens otwierać sklep. Jest to wizja na 2020 rok, czy klient się przyzwyczai, że niedziele będą niehandlowe czy jednak dalej klienci będą poszukiwać małych sklepów. Z perspektywy minionych niedziel widzimy, że klient przyzwyczaja się do nieczynnych sklepów. Ale cieszy mnie wdzięczność osób, które zapomniały o niehandlowej niedzieli, a u mnie mogły zrobić zakupy.
Edyta Kozłowska Właścicielka sklepu w Mińsku Mazowieckim
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.