Advertisement

Wiadomości

Ruszyła kampania „The Mark” – „Znak”

Piątek, 09 października 2009
Przejmująca dystrybucję piwa premium Grolsch Kompania Piwowarska rozpoczęła w połowie września kampanię zapowiadającą ponowne wprowadzenie na polski rynek holenderskiej marki piwa. Kampania „The Mark" - „Znak" to cykl działań skierowanych do młodych, niezależnych osób.
Działania zostały podzielone na dwie fazy: tease i reveal. W I fazie działań zapowiedzią relaunchu brandu był tajemniczy „Znak", widoczny m.in. na muralach i plakatach. Towarzyszył także niedawnemu, spektakularnemu przejściu slacklinera Jana Gałka w centrum Warszawy. Przejściem pomiędzy obiema fazami kampanii było wydarzenie artystyczne w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni pod Mostem Łazienkowskim w Warszawie, zainspirowane ideą niezależności. Event odbył się w ubiegły piątek, 2 października. Tego dnia rozpoczęła się II faza działań. Kampania „The Mark" - „Znak" jest prowadzona przez właściciela Kompanii Piwowarskiej, firmę SAB Miller, na rynku polskim i rosyjskim. Działania będą prowadzone przez kilka najbliższych miesięcy.

Film z przejścia Jana Gałki nad ul. Złotą w Warszawie - 15 metrów nad ziemią, po cienkiej, 2,5 cm taśmie można obejrzeć tu:

http://www.youtube.com/watch?v=QhfNi_AAIMQ

(Maja Święcka)

tagi: Grolsch , Kompania Piwowarska ,