Od lipca do września 2006 roku 62% dorosłych Polaków zauważyło akcje promujące mleko. 86% spośród nich zapamiętało jakieś hasło akcji, a aż 97% wymieniło hasło „Pij mleko! Będziesz wielki”.
To wzrost o jeden punkt procentowy w stosunku do ubiegłego roku. Inne kampanie miały rozpoznawalność poniżej 5%. 96% z tej grupy zetknęło się z akcjami za pośrednictwem telewizji, 5% na ulicach i w środkach transportu.
„Taki wynik jest efektem konsekwencji w prowadzeniu naszej kampanii. Po kilku latach stałych działań bardzo trudno jest nawet odrobinkę podnieść wypracowaną dużą rozpoznawalność, dlatego stały wzrost liczby Polaków, którzy znają nasza kampanię, świadczy o tym, że jest wyjątkowo dobrze odbierana i warto ją kontynuować” – podsumowuje Paweł Kowalewski, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Badania marketingowe
SMG/KRC
tagi: pij mleko ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...