Od lipca do września 2006 roku 62% dorosłych Polaków zauważyło akcje promujące mleko. 86% spośród nich zapamiętało jakieś hasło akcji, a aż 97% wymieniło hasło „Pij mleko! Będziesz wielki”.
To wzrost o jeden punkt procentowy w stosunku do ubiegłego roku. Inne kampanie miały rozpoznawalność poniżej 5%. 96% z tej grupy zetknęło się z akcjami za pośrednictwem telewizji, 5% na ulicach i w środkach transportu.
„Taki wynik jest efektem konsekwencji w prowadzeniu naszej kampanii. Po kilku latach stałych działań bardzo trudno jest nawet odrobinkę podnieść wypracowaną dużą rozpoznawalność, dlatego stały wzrost liczby Polaków, którzy znają nasza kampanię, świadczy o tym, że jest wyjątkowo dobrze odbierana i warto ją kontynuować” – podsumowuje Paweł Kowalewski, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Badania marketingowe
SMG/KRC
tagi: pij mleko ,
Tchibo ogłosiło nową, globalną strategię klimatyczną...
Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys...
W pierwszym półroczu 2025 roku sieci handlowe w Polsce...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...
Bitcoin może kosztować nawet 200 tys. dolarów...
Potrzebne zachęty do dłuższej aktywności zawodowej...