Wiadomości

Nowa kampania wizerunkowa marki Ballantine’s Finest

Wtorek, 06 października 2009
1 października br. ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Ballantine's Finest, najlepiej sprzedającej się whisky szkockiej w Europie (według badań IWSR 2008). Osią komunikacyjną Planu Ballantine's są hasła: „Znajdź swój rytm", „Znajdź swoją perspektywę", „Znajdź swoją przestrzeń".

Hasła odzwierciedlają założenie kampanii, którym jest zachęcanie konsumentów do kreowania alternatywnego, indywidualnego planu na życie, pozwalającego znaleźć własną drogę dotarcia do wyznaczonych celów. Kampanii towarzyszą animacje dla konsumentów w kanale off-trade.

„Osobowość i kreatywność leżały u podstaw stworzenia w 1827 roku przez George'a Ballantine'a jednej z największych marek whisky na świecie. Do tej pory uważamy, że przy tworzeniu whisky, podobnie jak w życiu, ważne są inspiracja i indywidualne podejście. Tak jak George Ballantine zainspirował wielu w świecie whisky, tak wokół nas możemy znaleźć wiele inspiracji do stworzenia własnego planu na życie. Kampania Plan Ballantine's oparta jest na globalnej platformie komunikacyjnej marki. Zarówno na świecie, jak i w Polsce ma na celu przekazanie indywidualnego charakteru naszej whisky i dotarcie do konsumenta, który myśli podobnie, tj. nie naśladuje innych, celebruje życie tu i teraz. Wierzymy, że wielu naszych obecnych, jak i potencjalnych konsumentów odnajdzie swój plan w Planie Ballantine's Finest" - mówi Katarzyna Pawlęga, Category Manager.

Nowa kampania zakłada szeroką komunikację przy wykorzystaniu miesięcznej promocji konsumenckiej buy&get, która od 1 października obejmuje kluczowe hipermarkety w Polsce. Przy zakupie whisky Ballantine's Finest konsument otrzyma kupon konkursowy. Po udzieleniu odpowiedzi na pytanie „Czym jest dla Ciebie Plan Ballantine's?" wybierze jedną z trzech wyjątkowych nagród nawiązujących do haseł kampanii, którą chciałby otrzymać:

Znajdź swoją perspektywę: aparat fotograficzny i kurs u fotografa Szymona Szczęśniaka, Znajdź swoją przestrzeń: profesjonalne kije i kurs golfowy, Znajdź swój rytm: zestaw sprzętu audio wraz z profesjonalnym montażem i dopasowaniem akustyki w domu zwycięzcy.

 

Nagrody będą przyznawane co tydzień - łącznie do wygrania 4 nagrody, każda
o wartości około 15 tysięcy złotych.

Za koncept, kreację oraz obsługę animacji off-trade  odpowiedzialna jest agencja marketingu zintegrowanego Tequila\Polska.

Informacja handlowa.

(Maja Święcka)