Wiadomości

Sieć Eko podpisała porozumienie z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie promowania ryb

Wtorek, 06 października 2009
Grupa Eko Holding, właściciel sieci supermarketów Eko, podpisała porozumienie z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w sprawie promowania ryb i produktów rybnych we wszystkich sklepach Eko. Grupa zobowiązała się do umieszczania w swoich materiałach reklamowych i marketingowych hasła „Ryba wpływa na wszystko" oraz logotypu Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

"Chcemy uświadomić naszym klientom, że powinni włączyć ryby do swojego codziennego menu. Rybna dieta ma bardzo pozytywny wpływ na organizm, gwarantuje prawidłowy rozwój oraz funkcjonowanie przez całe życie. Zależy nam na tym, żeby wszyscy, którzy robią zakupy w naszych sklepach, zdrowo się odżywiali" - podkreśla Krzysztof Gradecki, prezes Eko Holding.

Jak podał Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, w 2008 r. przeciętny Polak zjadł 13,5 kg ryb. To bardzo słaby wynik w porównaniu z innymi krajami Europy, w których konsumuje się dwa, a nawet trzykrotnie więcej ryb.

Kampania edukacyjna „Ryba wpływa na wszystko" trwa w Polsce od połowy czerwca i ma zachęcać do zmiany nawyków żywieniowych. Jest finansowana ze środków Unii Europejskiej.

Zapraszamy do lektury wywiadu z Markiem Sawickim, Ministrem Rolnictwa i Rozwoju Wsi, który opublikowaliśmy w numerze wrześniowym miesięcznika HURT & DETAL.

(Maja Święcka)

tagi: Eko ,