"Chcemy uświadomić naszym klientom, że powinni włączyć ryby do swojego codziennego menu. Rybna dieta ma bardzo pozytywny wpływ na organizm, gwarantuje prawidłowy rozwój oraz funkcjonowanie przez całe życie. Zależy nam na tym, żeby wszyscy, którzy robią zakupy w naszych sklepach, zdrowo się odżywiali" - podkreśla Krzysztof Gradecki, prezes Eko Holding.
Jak podał Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, w 2008 r. przeciętny Polak zjadł 13,5 kg ryb. To bardzo słaby wynik w porównaniu z innymi krajami Europy, w których konsumuje się dwa, a nawet trzykrotnie więcej ryb.
Kampania edukacyjna „Ryba wpływa na wszystko" trwa w Polsce od połowy czerwca i ma zachęcać do zmiany nawyków żywieniowych. Jest finansowana ze środków Unii Europejskiej.
Zapraszamy do lektury wywiadu z Markiem Sawickim, Ministrem Rolnictwa i Rozwoju Wsi, który opublikowaliśmy w numerze wrześniowym miesięcznika HURT & DETAL.
(Maja Święcka)
tagi: Eko ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...