MAKRO Polska poszerza asortyment związany z długofalowo prowadzoną polityką zrównoważonego rozwoju. W ofercie sieci hurtowni pojawiła się nowa linia produktowa – owoce cytrusowe, które po zbiorze nie zostały poddane działaniu chemicznych środków konserwujących.
MAKRO Polska wprowadziło do swojej oferty nową linię owoców cytrusowych bez konserwantów oraz środków chemicznych. Produkowane zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz z troską o środowisko naturalne, cytrusy są pewne soczystego smaku, naturalnego zapachu i wartości odżywczych.
Sieć hurtowni, zgodnie z dynamicznym rozwojem rolnictwa pro-środowiskowego oraz ideą zrównoważonego rozwoju, poszerza swoją ofertę o nową linię owoców cytrusowych. W odpowiedzi na zwiększające się zainteresowanie bezpieczną dla środowiska oraz zdrową żywnością, w asortymencie MAKRO pojawiły się pozbawione chemii cytryny, klementynki i pomarańcze. W najbliższych dniach firma wzbogaci ofertę cytrusów także o limonki.
Pochodzące z małych, produkujących starymi metodami, gospodarstw cytrusy uzyskują dojrzałość bez zabiegu sztucznego, tzw. odzieleniania owoców z zastosowaniem gazu etylowego. Po zbiorze nie stosuje się także środków chemicznych celem wydłużenia ich trwałości. Owoce są regularnie badane przez niezależne ośrodki kontrolne.
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.