Z mojej perspektywy mijający rok 2019 był bardzo udany, i dla handlu (gdzie obserwowaliśmy na pewno dużo zmian), i dla konsumentów. Być może to właśnie przez socjalne programy poprawiła się sytuacja finansowa naszych klientów. Zakupowy boom widać przed świętami, długimi weekendami, większymi imprezami… Myślę, że to był dobry rok. Wydaje mi się, że ludzie są gotowi kupić mniej produktów za więcej, ale z dbałością o ich pochodzenie, skład i jakość. Ludzie zwracają uwagę na to, co jedzą, uważniej czytają etykietę. Są coraz bardziej świadomi, a w konsekwencji zadają coraz więcej pytań, na które sprzedawcy powinni umieć rzetelnie odpowiedzieć. Wiedza i kompetencje detalisty są istotne, dla klientów potrzebujących pomocy i porady. Oczywiście wiele osób daje sobie sama radę i nie potrzebuje podpowiedzi, ale nie wszyscy. Pytania zdarzają się zarówno ze strony starszych, jak i młodszych– nie ma na to reguły, każdy z nas chce przecież jeść zdrowo. Dlatego zdaje mi się, że w 2020 roku kluczowe jest wsłuchiwanie się w potrzeby naszych klientów, a także zmienianie asortymentu w zgodzie z obecnymi trendami.
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.