Grupa POLOmarket inwestuje w najnowszą generację IT
Wtorek, 14 stycznia 2020
Grupa POLOmarket sfinalizowała zakup licencji i rozpoczęła wdrażanie systemu SAP S/4 HANA for Retail. Rozwiązanie to, dedykowane ściśle dla branży retail, jest uznawane za najnowocześniejszy i najlepszy na świecie standard systemu dla dużych firm. Integralnym elementem wdrożenia jest inwestycja w nowe serwerownie i backup’y, wysoko wydajne serwery bazodanowe oraz aplikacyjne do przetwarzania danych, a także macierze do gromadzenia i archiwizowania danych.
W ramach projektu Grupa zmigruje z użytkowanego od ponad 10 lat SAP ERP na najnowszą generację systemu SAP S/4 HANA, oraz zainwestuje w nowy system do obsługi logistyki EWM (SAP Extended Warehouse Management), system transportowy TM (SAP Transportation Management), repozytorium danych CAR (SAP Customer Activity Repository), a także szynę integracyjną PO (SAP Process Orchestration). Wdrożenie wszystkich systemów SAP zaplanowano na okres 2 lat, a Grupa na ten cel przeznacza kilka milionów dolarów.
POLOmarket będzie pierwszą siecią FMCG w Polsce z tak dużą ilością wdrożonych modułów SAP. Dodatkowo Grupa finalizuje uruchomienie nowego systemu SAP HR wspierającego obszar kadrowo-płacowy, którego wdrożenie trwało 9 miesięcy.
Wdrożenie najnowszego systemu SAP S/4 HANA for Retail jest kolejną bardzo dużą inwestycją Grupy POLOmarket, która w połączeniu z budową trzeciego supernowoczesnego centrum logistycznego pozwolić na przyśpieszenie rozwoju sieci i zwiększy konkurencyjność marki POLOmarket na rynku.
DHL i New York University Stern School of Business...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.